مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-12سياسي

ضرورت جهاد تببین برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان


امام جمعه ایلام بر ضرورت جهاد تببین برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست گفتمانی چراغ راه با محوریت جهاد تبیین که با حضور اصناف، مهندسان و صنعتگران برگزار شد گفت: دشمن تلاش جدی خود برای تغییر در کارکرد و نوع روابط خانواده های ایرانی را به کار بسته تا از هویت اصیل ایرانی - اسلامی خود فاصله بگیرند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به رواج نفوذ فرهنگ غلط غربی نگهداری سگ و گربه در خانه های مردم گفت: این سبک زندگی با اصالت خانواده ایرانی همخوانی نداشته و منشا وارداتی غربی دارد و ارزش هایی مثل صله ارحام اقوام جای خود را به انس با حیوانات می دهد که ترویج و گسترش این رویه یک زنگ خطر در بین خانواده های ایرانی است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن القای ناامیدی نسل جوان و نوجوان از انقلاب اسلامی است، افزود: جبهه استکبار طی دهه های گذشته تاکنون با برنامه های متعددی، چون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی در صدد مسموم کردن ذهن جوانان و نوجوانان ایرانی نسبت به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی بوده است.

حجت الاسلام کریمی تبار به نقش بازار و اصناف در جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان به عنوان اقشار مورد اعتماد جامعه باید احیاگر ارزش های انقلاب و اسلام باشند و به عنوان نمونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جهاد تببین برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

ضرورت جهاد تببین برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان