مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-12سياسي

مولوی: برای توزیع عادلانه پزشک چه اقداماتی صورت گرفته است؟


نماینده مردم آبادان در مجلس با تاکید بر اینکه یکی از شاخصهای کارآمدی نظام اسلامی دسترسی عادلانه به امکانات بهداشتی و درمانی است، از عملکرد وزارت بهداشت در توزیع پزشک انتقاد کرد.

- نماینده مردم آبادان در مجلس با تاکید بر اینکه یکی از شاخصهای کارآمدی نظام اسلامی دسترسی عادلانه به امکانات بهداشتی و درمانی است، از عملکرد وزارت بهداشت در توزیع پزشک انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد مولوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس، در طرح سوال خود از وزیر بهداشت و درمان درخصوص توزیع ناعادلانه پزشک در سطح کشور و برنامه های این وزارت خانه برای اصلاح این روند بیان کرد: از زحمات وزارت بهداشت و کادر درمان تشکر می کنم، یکی از شاخصهای اصلی کارآمدی نظام اسلامی میزان دسترسی عادلانه به امکانات بهداشتی و درمانی و خدمات پزشکی است.

آنچه که به عنوان عدالت در حوزه سلامت مطرح است متمرکز به عدالت توزیعی، رویه ای و تعاملی است.

انتظار می رود این سه محور اساسی در سلامت عادلانه دیده شود، از وزیر بهداشت می خواهم تا گزارشی از وضعیت توزیع عادلانه پزشک در کشور به ویژه در استانهای محروم با اعداد و ارقام ارائه کند.

نماینده آبادان افزود: وزارت بهداشت برای دسترسی مردم استانهای محروم به خدمات بهداشتی و درمانی چه کرده است؟ در استان سیستان و بلوچستان با ضریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولوی: برای توزیع عادلانه پزشک چه اقداماتی صورت گرفته است؟

مولوی: برای توزیع عادلانه پزشک چه اقداماتی صورت گرفته است؟