مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-12اقتصادي

تکمیل مرکز خواهران فنی و حرفه ای گنبدکاووس با مصوبه سفر رییس جمهور به گلستان


رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان گنبدکاووس گفت: در سفر رییس جمهور به گلستان مبلغ 90 میلیارد ریال برای تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران مصوبه شد تا این مرکز تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمود نیازی اظهار کرد: خوشبختانه در سفر رییس جمهور به استان گلستان برای تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران مبلغ 90 میلیارد تومان مصوب شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این مرکز از سال 1390 آغاز شده و با توجه به عدم تخصیص اعتبار در سال های گذشته با 53 درصد پیشرفت فیزیکی به صورت نیمه کاره رها شده بود.

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبار تلاش داریم تا این مرکز تکمیل و به بهره برداری برسد که در صورت بهره برداری شرق گلستان را پوشش خواهد داد.

* راه اندازی آزمون آنلاین در گنبدکاووس وی با اشاره به راه اندازی آزمون آنلاین در گنبدکاووس ادامه داد: آزمون آنلاین در سال گذشته با 200 دستگاه رایانه در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان گنبدکاووس راه اندازی شده اما با توجه به افزایش تعداد آزمون های آنلاین نیاز به تعداد بیشتری دستگاه رایانه داریم.

نیازی گفت: با توجه به اینکه دوره های آموزشی این مرکز برای روستاهای محروم و مرزی شهرستان در راستای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برپا می شود و از آنجایی که مسافت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرکز خواهران فنی و حرفه ای گنبدکاووس با مصوبه سفر رییس جمهور به گلستان

تکمیل مرکز خواهران فنی و حرفه ای گنبدکاووس با مصوبه سفر رییس جمهور به گلستان