مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-12اجتماعي

گرد و غبار زودتر از پیش بینی ها به کرمانشاه رسید


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه گرد و غبار زودتر از آنچه که پیش بینی شده بود وارد جو استان شد، گفت: هم اکنون دید افقی در قصرشیرین به 100 متر رسیده است.

- فیروز دولتشاهی در کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا که امروز (23 فروردین) برگزار شد با اشاره به اینکه پیش بینی شده بود از بعدازظهر امروز(سه شنبه) شاهد ورود گرد و غبار به جو استان باشیم، اظهار کرد: این توده زودتر از پیش بینی ها وارد جو استان شده و همین حالا شهرستان های مرزی از جمله قصرشیرین را درگیر کرده، بگونه ای که دید افقی در قصرشیرین ابتدا به 500 متر و در حال حاضر به 100 متر کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولتشاهی ادامه داد: پیش بینی می شود این توده گرد و غبار تا بعدازظهر سایر نواحی استان را نیز درگیر کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این توده گرد و غبار زودتر از توده قبلی از استان خارج می شود، افزود: گرد و غبار تا ظهر فردا در جو استان وجود دارد و به تدریج از بعدازظهر خارج خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه توده گرد و غباری که پیش بینی شده بود وارد جو استان شود دارای دو هسته است، تاکید کرد: هسته اول با سرعت زیاد به سمت ما حرکت کرد و اکنون نوار مرزی استان را تحت تاثیر قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار زودتر از پیش بینی ها به کرمانشاه رسید

گرد و غبار زودتر از پیش بینی ها به کرمانشاه رسید