مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-12سياسي

سیزدهمین مرحله توزیع کمک های مومنانه در گناوه برگزار شد


همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س)، توزیع 20 تن مرغ و برنج در قالب کمک های مومنانه در مصلی جمعه گناوه بین مستمندان آغاز شد.

- گناوه- همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س)، توزیع 20 تن مرغ و برنج در قالب کمک های مومنانه در مصلی جمعه گناوه بین مستمندان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا در این زمینه پیش قدم و پیشگام بودند.

امام جمعه گناوه افزود: یکی از ویژگی های ماه مبارک رمضان دستگیری از نیازمندان و مستمندان و مواسات است و باید با تاسی از ائمه اطهار (ع) از مشکلات نیازمندان گره گشایی کرد و نیازمندان را دریابیم.

وی گفت: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه، 12 تن برنج و هشت تن مرغ منجمد است که هر بسته معیشتی به مبلغ چهار میلیون 500 هزار ریال در قالب مرحله سیزدهم کمک های مومنانه به همت سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه تأمین شده است و توسط پایگاه های بسیج و گروه های جهادی بین نیازمندان و افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این رزمایش مرحله سیزدهم برگزاری رزمایش کمک های مومنانه است که مرحله بعدی نیز به زودی برای کمک به نیازمندان برگزار خواهد شد و کمک ها در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین مرحله توزیع کمک های مومنانه در گناوه برگزار شد

سیزدهمین مرحله توزیع کمک های مومنانه در گناوه برگزار شد