مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-12سياسي

شورای شهر اصفهان، پیش قدم در طرح شفافیت


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه تصویب طرح شفافیت در شورای شهر اصفهان برای نخستین بار در کشور بوده است، گفت: در گذشته بخش هایی از جمله پخش زنده یا دیگر موارد وجود داشته است اما در هیچ شهری طرح های شفافیتی که توسط ما بررسی شده و تا این لحظه .

- علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون تصویب طرح شفافیت در شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به تصویب طرح شفافیت در دی ماه 1400 و مشخص شدن تکالیف شهرداری و شورای شهر در 4 فصل و 25 بند، نیاز بود مواردی در مدت زمان مشخص شده هماهنگ شود.

وی با اشاره به اینکه تنها یک فصل از فصول مطرح شده تکالیف شورای شهر است و دیگر فصول مربوط به شهرداری می شود، توضیح داد: در این فصل تکالیفی برای شورا مطرح بود که از جمله آن این بود که پخش زنده صحن علنی، اعلام حضور و غیاب جلسات، شرح مذاکرات و جزییات مصوبات در اختیار مردم قرار گیرد و بخش دیگر مربوط به موضوع اعلام شفاف آرا بود.

صالحی یادآور شد: از روز گذشته بر اساس زمان بندی پیش بینی شده، در کنار بخشی از اطلاعاتی که در دی و بهمن ماه سال گذشته در اختیار شهروندان قرار گرفت، موضوع اعلام آرای اعضا به طرح ها و لوایحی که در صحن مصوب یا رد می شود اضافه شد و در چارچوب یک سامانه مشخص تمام جزییات بررسی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر اصفهان، پیش قدم در طرح شفافیت

شورای شهر اصفهان، پیش قدم در طرح شفافیت