مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-12سياسي

عباس زاده مشکینی: هنوز پیش نویس رسمی توافق وین آماده نشده است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس آنچه که به اطلاع نمایندگان رسید هنوز پیش نویسی به طور رسمی آماده نشده و در مواردی با غربی ها اختلاف نظر وجود دارد.

- به نقل از خانه ملت، محمود عباس زاده مشکینی با اشاره جلسه مشترک شب گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان اظهار داشت: در این دیدار گزارشی در خصوص آخرین وضعیت سیاسی مذاکرات برجام توسط دکتر باقری ارائه شد و به سوالات اعضای کمیسیون در این خصوص پاسخ داده شد و اعضا تا حد زیادی از توضیحات قانع شدند.

وی افزود:بر اساس آنچه که به اطلاع نمایندگان رسید هنوز پیش نویسی به طور رسمی آماده نشده و در مواردی با غربی ها اختلاف نظر وجود دارد همچنین نمایندگان نگران عدول مذاکره کنندگان از خطوط قرمز بودند اما خوشبختانه با توضیحات ارائه شده دریافتیم خطوط قرمز رعایت شده و اگر غیر از این بود خیلی پیشتر از این توافق باید امضا می شد.

عباس زاده مشکینی گفت:موارد توافق شده تا کنون بخش قابل توجهی از مطالبات ملت را تامین کرده است،ما به دنبال رفع تحریم ها و فروش آزاد نفت و دریافت منابع مالی هستیم و آنها هم به دنبال نظارت بر فعالیت های هسته ای ما هستند و تاکید اعضا کمیسیون بر این بود که بهره مندی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از توافق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس زاده مشکینی: هنوز پیش نویس رسمی توافق وین آماده نشده است

عباس زاده مشکینی: هنوز پیش نویس رسمی توافق وین آماده نشده است