مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-12سياسي

آغاز عملیات اجرایی بزرگ ترین پروژه آبرسانی خراسان رضوی در تایباد


عملیات اجرایی بزرگ ترین پروژه آبرسانی خراسان رضوی توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستای کشکک تایباد (ع) آغاز شد.

- ، سردار سید حسن مرتضوی در این مراسم که با حضور مردم روستای کشکک، ائمه جمعه تسنن و تشیع شهرستان، فرماندار و مسئولان دستگاه های اجرایی و نظامی شهرستان تایباد برگزار شد، گفت: با درک معرفت درست از شرایط انقلاب و رصد هوشمندانه اردوگاه دشمنان، باید فرزندان خود را رشد دهیم تا سربازان ارزشمند برای انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: دشمن از این تلاش مؤثر بیمناک است و شاهد هستیم که پیاپی در مواضع آشکار و پنهان دشمنان عقب نشینی آغاز شده است که آخرین مورد آن آمریکایی ها علیرغم همه جنایت هایی که مرتکب شدند، قول خواستند که سپاه پاسداران انتقام از مقامات ما نخواهند گرفت، این یک شرط در مذاکرات آنها بود و البته جواب دندان شکن انقلاب اسلامی را شنیدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: روستای محروم و مرزی کشکک نشان داد از ظرفیت های باارزش و گرانقدری برخوردار است، مردمانی همراه انقلاب و قانع دارد که روحیه آنها بر شرمندگی ما افزود.

افتخار و توفیق و رسالت سپاه بودن در کنار مردم است، حیات سپاه برای زندگی بهتر مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی بزرگ ترین پروژه آبرسانی خراسان رضوی در تایباد

آغاز عملیات اجرایی بزرگ ترین پروژه آبرسانی خراسان رضوی در تایباد