مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-12سياسي

دیدار با 2 تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان


همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی به همت حوزه هنری خوزستان با 2 تن از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر و ادبیات انقلابی دیداری صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور شهباز گهرویی، رییس حوزه هنری خوزستان، حجت الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، و حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با محمود زهرتی و احمد سمیع از پیشکسوتان هنر و ادبیات انقلاب اسلامی دیداری صورت گرفت.

محمد شهباز گهرویی در دیدار با محمود زهرتی با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و پیشکسوتان هنر و ادبیات انقلاب را سرمایه های انقلاب دانست و اظهار کرد: ما نیز باید میراث دار و قدردان این فعالان و پیشکسوتان باشیم.

رییس حوزه هنری خوزستان بر هم افزایی دستگاه های فرهنگی تاکید کرد و افزود: باید هر سازمانی متناسب با رسالت و وظیفه ای که بر عهده دارد فعالیت کند و تقسیم کاری بین این نهادها صورت گیرد تا از موازی کاری در این خصوص جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباط خوبی میان دستگاه های فرهنگی همچون بسیج هنرمندان، سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی سپاه، شهرداری و منطقه آزاد اروند و ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه هنری صورت گرفته است اضافه کرد: همچنین هیات تحریریه فرهنگی با اصحاب رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با 2 تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

دیدار با 2 تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان