مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-12اجتماعي

هواشناسی پیش بینی دقیق تری درباره گرد و غبار بدهد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از هواشناسی استان خواست اطلاعات و پیش بینی دقیق تری درباره زمان و چند و چون ورود ریزگردها به استان تهیه کند تا بتوان تصمیم گیری درست و به موقعی، - خصوصا برای تعطیلی مدارس داشت.

منوچهر فرخی در کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا که امروز (23 فروردین) برگزار شد، با بیان اینکه استان کرمانشاه امسال درگیر مهمان ناخوانده ای بوده که تاکنون هشت روز هوای استان را غیراستاندارد کرده، گفت: ریزگردها بهار امسال را به کام ما تلخ کرد.

وی ادامه داد: اگرچه منشا توده های گرد و غبار خارج از استان است و حل آن به پیگیری های بین المللی نیاز دارد، اما می توان کارهایی هم در استان انجام داد که تبعات آن برای مردم کمتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه داشتن اطلاعات دقیق و به لحظه برای تصمیم گیری درباره ریزگردها در استان را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر پیش بینی درستی از هواشناسی درباره ریزگردها نداشتیم.

فخری اضافه کرد: اگرچه قبول داریم گاهی پیش بینی ها انحراف دارد، اما تغییر اطلاعات و پیش بینی ها تا این اندازه پذیرفتنی نیست.

وی عدم رسیدن به موقع اطلاعات و حتی گاهی متناقض بودن آنها را یکی از دلایل تاخیر در تصمیم گیری ها خصوصا در زمینه تعطیلی مدارس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی پیش بینی دقیق تری درباره گرد و غبار بدهد

هواشناسی پیش بینی دقیق تری درباره گرد و غبار بدهد