مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-12اقتصادي

مشارکت دانشگاه هرمزگان در افزایش بازده تولید میگو


نشست فرصت های اقتصادی پیرامون حوزه آبزی پروری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای هرمزگان با اشاره به نامگذاری سال 1401 به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت این مهم بیانگر اهمیت موضوع است و در این سال می بایست دانشگاه ها و مراکز علمی با توان و به صورت عملی ورود نمایند.

علی فیروزی  در ادامه گفت: دانشگاه ها و مراکز علمی و فعالان حوزه دانش بنیان باید طعم توجه به مفهوم دانش بنیان را به کام مردم بچشانند و درعمل شاهد حرکت در مسیر دانش بنیان باشیم.

  وی تصریح کرد: برای بهره وری بیشتر و رشد شاخص ها در آبزی پروری و اقتصاد هرمزگان راهی جز دانش بنیان کردن امور بخصوص در حوزه تولید نداریم و باید زیرساخت های این اقدام بزرگ از دانشگاه ها، پارک علم وفناوری و مراکز علمی آغاز شود.

در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان ضمن اعلام استقبال از ورود دانشگاه ها و مراکز علمی برای مرتفع سازی چالش ها و موانع تولید حوزه شیلات گفت: با توجه به ظرفیت های عظیم شیلاتی استان هرمزگان بی شک در صورت ورود عملی دانشگاه ها و مراکز علمی به این مهم شاهد ارتقای شاخص های تولید خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دانشگاه هرمزگان در افزایش بازده تولید میگو

مشارکت دانشگاه هرمزگان در افزایش بازده تولید میگو