مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-12اجتماعي

مشکلاتِ درشت «ریزگردها» در سراسر ایران/ سرفه های آسمان تمامی ندارد!


استمرار حضور ریزگردها مشکلات بزرگی در استان های مختلف کشورمان رقم زده است، آمار مراجعه به مراکز درمانی افزایش داشته و گردوغبار باعث غیرحضوری شدن مدارس در برخی شهرستان ها شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: همچنان دهه پایانی فروردین ماه در غرب و جنوب کشور گردوغبار مهمان آسمان استان های مختلف کشور است، مدارس غیرحضوری شده است و مراجعه بیماران به مراکز درمانی افزایش نشان می دهد.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی ابتدا نوار غربی کشور شامل استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر با پدیده گردوغبار روبرو خواهند شد و به تدریج استان های داخلی در نیمه غربی و مرکزی ازجمله استان های آذربایجان شرقی و غربی، همدان، مرکزی، لرستان، قم، تهران، قزوین، البرز، سمنان، اصفهان، فارس و بخش هایی از استان های کرمان و یزد نیز با گردوخاک مواجه می شوند.

همچنین وزش باد نسبتاً شدید در این مناطق، خیزش گردوخاک در مناطق مستعد داخلی را به ویژه در بخش های مرکزی تقویت خواهد کرد.

علی محمد طهماسبی دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوای کشور اظهار کرد: از یک سال و نیم پیش نسبت به تهیه یک برنامه عمل منطقه ای و همچنین دو برنامه عمل زیرمنطقه ای برای مدیریت کانون های گردوخاک در خارج از مرزهای کشور اقدام شد و از طریق کشورهای همسایه با وزارت امور خارجه به اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلاتِ درشت «ریزگردها» در سراسر ایران/ سرفه های آسمان تمامی ندارد!

مشکلاتِ درشت «ریزگردها» در سراسر ایران/ سرفه های آسمان تمامی ندارد!