مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-12سياسي

تبرکی حرم قم و مسجد جمکران در سفره افطار مددجویان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: هزار پرس غذای تبرکی حرم حضرت معصومه(س) و هزار کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی از نذورات مسجد مقدس جمکران نیز میان خانواده مددجویان کمیته امداد استان قم توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه غذای متبرک حرم حضرت معصومه(س) در سال های گذشته نیز در بین نیازمندان توزیع می شد گفت: با هماهنگی های انجام شده، امسال هم هزار پرس غذای تبرکی این بارگاه ملکوتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سفره مددجویان این نهاد در استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفدهم ماه رمضان، سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران به فرمان امام زمان(عج) نیز قرار داریم اضافه کرد: هزار کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی از نذورات این مسجد مقدس نیز در بین همین تعداد خانوار از مددجویان این نهاد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، از تولیت های محترم حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران قدردانی کرد و گفت: به برکت همراهی و حمایت مسئولان و خادمان این دو آستان مقدس، مددجویان این نهاد همواره از برکات و نذورات آنها این دو حرم شریف متنعم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبرکی حرم قم و مسجد جمکران در سفره افطار مددجویان

تبرکی حرم قم و مسجد جمکران در سفره افطار مددجویان