مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-12پزشكي

رشته های مجازی «کارشناس ارشد آموزش پزشکی» در دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرش خجسته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به اینکه این دانشگاه از ابتدا با تاکید بر آموزش مجازی و یادگیری الکترونیک در سال 96 تأسیس شد، - رشته های مجازی کارشناس ارشد آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی از راه اندازی رشته هایی همچون کارشناس ارشد آموزش پزشکی به صورت مجازی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرش خجسته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به اینکه این دانشگاه از ابتدا با تاکید بر آموزش مجازی و یادگیری الکترونیک در سال 96 تأسیس شد، اظهار کرد: در دوران همه گیری کرونا با در اختیار داشتن سیستم های محتوای یادگیری همچون نوید و آرمان، یادگیری مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تقویت شد و دانشگاه علوم پزشکی مجازی نقش پررنگی در این زمینه داشت.

به گفته وی، تاکنون 213 هزار دانشجو از سامانه نوید استفاده کردند و 78 هزار درس توسط 25 هزار عضو هیئت علمی بارگذاری و یک میلیون و 700 هزار دانلود درس در این سامانه انجام شده است.

خجسته ادامه داد: در سامانه آرمان به عنوان منبع آنلاین ملی، در راستای اجرای عدالت آموزشی در آموزش پزشکی، محتوای آموزشی به صورت مجازی و آنلاین در دسترس دانشجویان قرار گرفته است و تاکنون 121 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های مجازی «کارشناس ارشد آموزش پزشکی» در دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد

رشته های مجازی «کارشناس ارشد آموزش پزشکی» در دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد