مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-12اقتصادي

مبارزه با آفت سن در 315 هکتار اراضی کشاورزی استان سمنان


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با هدف ارتقای محصولات گندم و جو مبارزه با آفت سن مادری در اراضی کشاورزی استان به 315 هکتار رسید.

- ، عباس مشیریان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه اراضی کشاورزی این استان برای مقابله با آفت سن به صورت مداوم رصد می شوند، ابراز کرد: مقابله با آفت سن مادری در سطح 315 هکتار از اراضی کشاورزی این استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه همگانی با آفت سن غلات از سوم فروردین ماه در استان سمنان آغاز شده است، افزود: تاریخ ریزش سن در سمنان بیستم اسفندماه، در سرخه بیست و دوم اسفندماه سال گذشته، در آرادان بیست و سوم اسفند و در گرمسار بیست و چهارم اسفندماه بود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مبارزه با سن مادری در سطح اراضی کشاورزی سمنان در حال انجام است گفت: مبارزه با سن مادری در سطح 165 هکتار از مزارع گندم و 150 از مزارع جو شهرستان سمنان انجام شده است.

مشیریان با بیان اینکه بیشترین مبارزه به آفت سن مادری در شهرستان سمنان است افزود: مبارزه با آفت سن مادری در سمنان در سطح 120 هکتار انجام شده است همچنین باید گفت سطح مبارزه با آفت در سایر شهرستان ها مانند گرمسار 70 هکتار و در آرادان 60 هکتار برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با آفت سن در 315 هکتار اراضی کشاورزی استان سمنان

مبارزه با آفت سن در 315 هکتار اراضی کشاورزی استان سمنان