مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-12اقتصادي

8 طرح سرمایه گذاری خارجی در طبس اجرا می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: هشت طرح سرمایه گذاری خارجی با حجم سرمایه گذاری 411 میلیون یورو در شهرستان طبس اجرا خواهد شد.

- علیرضا عباس زاده، امروز سه شنبه 23 فروردین در قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی خراسان جنوبی اظهار داشت: این طرح های سرمایه گذاری مجوزهای اولیه خود را از شرکت سرمایه گذاری کشور اخذ کرده و در حال اخذ مجوزهای لازم از دستگاه های متولی در استان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه از مجموع این هشت طرح سرمایه گذاری، سه طرح در حوزه صنعت و پنج طرح در حوزه کشاورزی است، اضافه کرد: با اجرای این طرح ها 650 نفر اشتغال مستقیم در شهرستان طبس خراسان جنوبی ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در این قرارگاه دستگاه های متولی مرتبط با ایجاد زیرساخت های طرح های سرمایه گذاری دعوت شدند و درخواست های سرمایه گذار مورد بررسی قرار گرفت.

عباس زاده افزود: در این قرارگاه آمادگی دستگاه های متولی و خدمات رسان در زمینه تامین آب، برق، زمین، گاز و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه آمادگی های خیلی خوبی در دستگاه های متولی برای همکاری با سرمایه گذار وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 طرح سرمایه گذاری خارجی در طبس اجرا می شود

8 طرح سرمایه گذاری خارجی در طبس اجرا می شود