مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 22:172022-04-12سياسي

همه باید با تمام توان در جهاد تبیین مشارکت کنند


فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: در برهه کنونی همه اقشار و آحاد جامعه باید دست در دست داده و با تمام توان در جهاد تبیین و روشنگری پیرامون دستاوردهای انقلاب ورود پیدا کنیم.

- مقام معظم رهبری بر اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، جهاد در راه خدا حضور در جبهه های حق علیه باطل و جنگیدن با دشمنان خدا و رژیم تا دندان مسلح بعث عراق و متحدان آنها بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه افزود: در برهه کنونی جهاد ما در راه خدا، به فرموده رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین و ایستادن در برابر دشمن تا دندان مسلح در فضای مجازی و امپراتوری رسانه ای دنیا است و باید در برابر این امپراطوری رسانه ای جهاد الهی داشته باشیم.

وی گفت: امروز دشمنان با بهره گیری از اپراتوری رسانه ای درصدد هستند تا با بزرگ جلوه دادن کمبودها و تحریف موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حقیقت را وارونه جلوه دهند و مردم را نسبت به نظام و انقلاب و دولت ناامید و مأیوس کند که وظیفه همه ما روشنگری و جهاد تبیین و معرفی دستاوردها و موفقیت های نظام مقدس اسلامی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی و غیره است.

وی یادآور شد: همه پیشکسوتانی که تجربه های سال های ستمشاهی و دوران گذشته را پشت سر دارند باید با حضور در میدان و روایتگری و قلم زنی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید با تمام توان در جهاد تبیین مشارکت کنند

همه باید با تمام توان در جهاد تبیین مشارکت کنند