مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-13سياسي

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان مرزی میرجاوه


اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی میرجاوه با هدف خدمت رسانی بیشتر قوه قضاییه و سهولت در کار شهروندان این شهرستان مرزی افتتاح شد .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی میرجاوه با هدف خدمت رسانی بیشتر قوه قضاییه و سهولت در کار شهروندان این شهرستان مرزی افتتاح شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حجت الاسلام والمسلمین اسحاق میرزاده آبگرمی رییس حوزه قضایی شهرستان مرزی میرجاوه؛ با اشاره به این مطلب که هدف اصلی از افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی سهولت در کار شهروندان بوده است،گفت: استفاده از ظرفیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و بهره گیری از دادرسی الکترونیک نقش مهمی در صرفه جویی وقت مردم در محاکم دادگستری ایفا می کند.

وی افزود: با دادرسی الکترونیکی علاوه بر جلوگیری از اطاله دادرسی، فرآیند رسیدگی به پرونده هایی که طرفین آنها امکان حضور در دادگاه را نداشته و یا در خارج از کشور به سر می برند تسهیل خواهد یافت.

رییس حوزه قضایی میرجاوه خاطرنشان کرد: یکی ازهدفهای دستگاه قضایی اشاعه فرهنگ صلح و سازش است و در روند رسیدگی به پرونده ها و اموری که با درخواست مردم شروع می شود، اولویت این است که اموربه شورای حل اختلاف ارجاع تا به مصالحه ختم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان مرزی میرجاوه

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان مرزی میرجاوه