مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-13سياسي

انتقاد از عملکرد ضعیف ادارات در آذین بندی ها


رییس بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با گلایه از برخی از دستگاه های اجرایی در راستای عدم آذین بندی ادارات، گفت: انتظار داریم تا ادارات و مساجد به این موضوع توجه کرده تا در مراسمات مختلف مردم بیشتر آن را حس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام حسین کمیلی رییس بنیاد مهدویت خراسان جنوبی در دیدار اعضای شورای سیاست گذاری و مشورتی فعالان مهدوی استان با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: برنامه های خوبی در نیمه شعبان سال گذشته با همت همه اعضا شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه جلسه شورای سیاست گذاری و پشتیبانی را قبل از نیمه شعبان با حضور نماینده ولی فقیه برگزار که مصوبات بسیار خوبی داشت، افزود: این جلسه 12 مصوبه با محتواهای بسیار خوب داشت.

رییس بنیاد مهدویت خراسان جنوبی به بخشی از برنامه های اجرا شده در نیمه شعبان سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن های محوری نیمه شعبان به ویژه جشن مهدوی در فرهنگسرای بیرجند، ایجاد غرفه های پاسخگویی به شبهات مهدوی در امامزادگان، کاروان ماشین نویسی در روز و شب نیمه شعبان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان بهترین الگوی منتظران، برگزاری دعاهای ندبه باشکوه در سراسر استان، برنامه های سخنرانی متعدد با حضور سخنران محوری، اعزام مبلغ در شب نیمه شعبان به روستاهای استان به ویژه روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد ضعیف ادارات در آذین بندی ها

انتقاد از عملکرد ضعیف ادارات در آذین بندی ها