مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-13سياسي

تبریز شهری بدون طرح تفصیلی!


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریزگفت: متاسفانه طرح تفصیلی کلانشهر تبریز فقط به نامه نگاری بسنده شده و مسئولان و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در این راستا اقدامات چندانی انجام نداده اند که بسیار ناراحت کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم صبح روز در جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه هایی که ماه هاست مطرح می شود، طرح تفصیلی شهر تبریز بوده که در این راستا مشاوران و اساتیدی در حال مطالعه و تحقیق هستند.

وی افزود: لازم است در خصوص طرح توسعه شهری که برای تبریز در نظر گرفته شده به ما گزارشاتی ارائه داده شود تا نهایتا با تصویب آن رفاه و آسایش را به شهروندان اعطا کنیم.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: آمادگی های لازم را اعلام می داریم که از چنین طرح هایی برای توسعه شهر تبریز حمایت می کنیم.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: متاسفانه طرح تفصیلی کلانشهر تبریز فقط به نامه نگاری بسنده شده و مسئولان و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در این راستا اقدامات چندانی انجام نداده اند که بسیار ناراحت کننده است.

وی با بیان اینکه مناطق دهگانه شهرداری همچنان بر اساس طرح تفصیلی اقدامات خود را انجام می دهند، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز شهری بدون طرح تفصیلی!

تبریز شهری بدون طرح تفصیلی!