مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-13اقتصادي

طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه در کرمانشاه آغاز شد


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قطعات یدکی خودرو بدون اخذ شناسه و کد رهگیری به عنوان قاچاق جمع آوری و با واحد صنفی برابر قانون برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای مقابله با قاچاق کالا و فروش کالای تقلبی طرح شناسه دار کردن کالای لوازم یدکی را ارائه داده است.

وی ادامه داد: طرح رهگیری قطعات یدکی خودرو، 16 قطعه خودرو را شامل می شود که در مرحله اول همه واردکنندگان و تولیدکنندگان کمک فنر خودرو و باطری برای ورود به زنجیره تجارت ملزم به اخذ و نصب شناسه رهگیری کالا هستند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه در استان از فروشندگان لوازم یدکی خواست، کالاهایی که شناسه ندارند را خرید نکنند چون کالای بدون شناسه به عنوان قاچاق جمع آوری و با واحد صنفی برابر قانون برخورد می شود.

انتهای پیام/پ  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه در کرمانشاه آغاز شد

طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه در کرمانشاه آغاز شد