مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-13پزشكي

حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اولویت تمام ارگان ها قرار بگیرد


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اولویت تمام ارگان ها قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقیه زنگنه نژاد صبح چهارشنبه در نشست با مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در امور بانوان اظهار داشت: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جز با اراده محکم و حرکت جهادی امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: متأسفانه روند ازدواج و فرزند آوری در جامعه بسیار کند است و اگر این روند ادامه داشته باشد، کشور به یک جامعه مسن و غیر مولد و نیازمند مراقبت های بیشتر تبدیل می شود که با چالش های بسیاری مواجه خواهیم بود.

زنگنه نژاد اضافه کرد: شاخص ها جمعیت شناختی و داشتن رکوردهای حداقلی نشان می دهد باروری زیر سطح جانشینی است و باید قبل از بسته شدن پنجره جمعیتی کشور این امر مهم در اولویت تمام ارگان ها قرار بگیرد و با همت و گام های بلند تمام دستگاه های زیر ربط در استان خصوصاً دانشگاه علوم پزشکی که بحمدالله همراه و پیش قدم هست بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

فرهنگ سازی در حوزه سلامت باروری وی بیان کرد: پیشنهاد می کنم فرهنگ سازی در حوزه سلامت باروری و برگزاری دوره های آموزشی زایمان طبیعی و بهداشت جنسی زایمان بدون درد و زایمان طبیعی که همه در راستای حفظ سلامت مادر و کودک خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اولویت تمام ارگان ها قرار بگیرد

حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اولویت تمام ارگان ها قرار بگیرد