مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-13سياسي

مطهری: سکوت رسانه های غربی در برابر جنایات اسراییلی ها مرگبار و خفت بار است


قریب 70 سال است که ملت مظلوم فلسطین مورد قتل و غارت صهیونیست ها قرار می گیرند و سکوت کشورهای غربی، آمریکا و رسانه های آنان در برابر جنایات اسراییلی ها مرگبار و خفت بار است و غول های رسانه ای آنها به اشکال گوناگون در جهت پیشبرد .

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قریب 70 سال است که ملت مظلوم فلسطین مورد قتل و غارت صهیونیست ها قرار می گیرند و سکوت کشورهای غربی، آمریکا و رسانه های آنان در برابر جنایات اسراییلی ها مرگبار و خفت بار است و غول های رسانه ای آنها به اشکال گوناگون در جهت پیشبرد اهداف صهیونیسم بین الملل فعالیت می کنند.

اردشیر مطهری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص رفتار دوگانه غرب به سرکردگی آمریکا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین و جنگ نیابتی اوکراین با روسیه، بحران سازی، فتنه انگیزی و نژادپرستی کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و انگلیس در سراسر جهان را مورد انتقاد قرار داد و بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری اوکراین هم قربانی سیاست بحران سازی آمریکاست.

وی افزود: آمریکا رژیمی مافیایی و جنایتکار است که از بعد جنگ جهانی دوم پا جای پای انگلیسی ها گذاشت و با هدایت صهیونیسم بین الملل به همراه رژیم اشغالگر اسراییل نقش اصلی را در بحران های جهان دارد و همانطور که از جنگ جهانی بهره برد اکنون هم از جنگ روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: سکوت رسانه های غربی در برابر جنایات اسراییلی ها مرگبار و خفت بار است

مطهری: سکوت رسانه های غربی در برابر جنایات اسراییلی ها مرگبار و خفت بار است