مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-13سياسي

تلاش برای حل مشکلات فعالان عرصه کار، تولید و تعاون


مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اصلاح روندها و رفع معضلات موجود در دستگاه های اجرایی را منوط به عزم جدی مسئولان در برخورد با متخلفان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، مهری طالبی دارستانی در دیدار با تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: بازرسان، ارزیابان عملکرد و پاسخگویان به شکایات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان پل ارتباطی اگر به خوبی به رسالت خود عمل کنند، بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه فعالین عرصه کار، تولید و تعاون در کمترین زمان ممکن حل و فصل خواهد شد.

وی ادامه داد: لازم است روندها و فرآیندهای غلط سابق در اسرع وقت بر اساس خروجی بازرسی ها اصلاح شوند.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون تصریح کرد: تدوین برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از ادارات و سازمان های تابعه وزارت مردم با هدف پاکسازی ادارات از افراد متخلف و در عین حال اصلاح روال غلط و آسیب زا صورت گرفته است.

طالبی دارستانی خاطرنشان کرد: سنجش و مطابقت عملکرد اقدام کنندگان با اهداف، برنامه ها، دستورالعمل ها، ضوابط و شاخصه های مورد ارزیابی و سنجش میزان رضایت مردم در او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حل مشکلات فعالان عرصه کار، تولید و تعاون

تلاش برای حل مشکلات فعالان عرصه کار، تولید و تعاون