مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-13اقتصادي

گوشت مرغ پایین تر ازقیمت تنظیم بازار درآذربایجان غربی عرضه شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: همزمان با 24 فررودین ماه سال جاری گوشت مرغ پایین تر از قیمت مصوب تنظیم بازار در آذربایجان غربی عرضه شد.

- اکبر کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر از عرضه گوشت مرغ گرم به وفور در سطح مراکز توزیع و بازار استان خبر داد و افزود: در حال حاضر همزمان با 24 فروردین ماه، لاشه گوشت مرغ گرم در سطح بازار پایین تر از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار ما بین 24 هزار و 900 تا 26 هزار تومان به فروش می شود.

وی ادامه داد: قیمت مصوب فروش قیمت مرغ در بازار 31 هزار تومان است ولی به دلیل مازاد تولید در مرغداری ها، مرغداران تولیدات خود را با قیمت پایین تراز قیمت مصوب در سطح بازار عرضه می کنند.

کرامتی با بیان اینکه کشتار به صورت مداوم در سطح کشتارگاه ها در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور محسوب می شود و با توجه به جوجه ریزی مناسب در اسفند ماه، هیچ کمبودی در تأمین مرغ استان وجود ندارد، حتی مازاد بر مصرف نیز تولید شده است.

وی با اشاره به توزیع هر شانه تخم مرغ طرح تنظیم بازار به قیمت مصوب 43 هزار تومان، خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن جوانب تولید و بازار داخل و بازارهای صادراتی، شرکت پشتیبانی امور دام استان، در چند روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت مرغ پایین تر ازقیمت تنظیم بازار درآذربایجان غربی عرضه شد

گوشت مرغ پایین تر ازقیمت تنظیم بازار درآذربایجان غربی عرضه شد