مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-13پزشكي

اعزام تیم سیار واکسیناسیون کرونا به مدارس ابتدایی در مشهد


مدیر سلامت جمعیت، مدارس و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه ریزی برای اعزام تیم های سیار واکسیناسیون به مدارس مقطع ابتدایی خبر داد.

- مدیر سلامت جمعیت، مدارس و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد اعزام تیم سیار واکسیناسیون کرونا به مدارس ابتدایی در مشهد ایسنا/خراسان رضوی مدیر سلامت جمعیت، مدارس و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه ریزی برای اعزام تیم های سیار واکسیناسیون به مدارس مقطع ابتدایی خبر داد.

دکتر محمد احمدیان در این خصوص بیان کرد: در راستای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا، تیم های سیار واکسیناسیون اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدارس مقطع ابتدایی مراجعه کرده و پس از دریافت رضایت از والدین، نسبت به واکسیناسیون دانش آموزان اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مدارسی که تعداد دانش آموزان به اندازه ای است که رعایت پروتکل های بهداشتی قابل اجرا نیست، طرح زوج و فرد اجرایی می شود، گفت: در بازدیدهایی که به صورت مستمر از مدارس انجام می شود تاکید بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی مدنظر است.

مدیر سلامت جمعیت، مدارس و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسیناسیون دانش آموزان مدارس متوسطه در حد مطلوبی است اما در مقطع ابتدایی که دانش آموزان نیز درک درستی از رعایت پروتکل های بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم سیار واکسیناسیون کرونا به مدارس ابتدایی در مشهد

اعزام تیم سیار واکسیناسیون کرونا به مدارس ابتدایی در مشهد