مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-13اقتصادي

انتقال واحدهای ضایعاتی در همدان نیازمند هم افزایی است


فرماندار همدان با تأکید بر لزوم هم افزایی نهادهای ذیربط برای جانمایی و انتقال واحدهای ضایعاتی گفت: با توجه به معیشت شاغلان این بخش اول باید بستر فعالیت قانونمند آنها فراهم و در کنار این موضوع از توسعه ضایعاتی ها با وضعیت فعلی جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان همدان با اشاره به تغییر نگاه مردم به مباحث زیست محیطی اظهار کرد: بسیاری از مردم و گروه های مردم نهاد نسبت به مسایل زیست محیطی حساس و مطالبه گر هستند که این رویکرد جای شکر دارد.

وی با بیان اینکه در اجرای هر طرح و فعالیتی باید موارد زیست محیطی مورد بررسی و ملاحظه قرار گیرد تصریح کرد : متوقف کردن و جلوگیری از فعالیت های اقتصادی راحت ترین اقدام و به نحوی پاک کردن صورت مسئله است و انتظار می رود در برخورد با این مقوله با ملاحظه همه جوانب به دنبال حل مسئله و راهکارهای برتر باشیم.

فرماندار شهرستان همدان رشد قارچ گونه و رهاشده واحدهای جمع آوری ضایعات را از جمله معظلات موجود در شهر همدان دانست و افزود: شهرداری در راستای جمع آوری و ساماندهی پسماند مسئولیت مستقیم دارد اما در وضعیت فعلی علاوه بر مشکلات این حوزه شاهد آلودگی های زیست محیطی و بصری، ساخت و سازها و فعالیت های غیر مجاز تعداد قابل توجهی از واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال واحدهای ضایعاتی در همدان نیازمند هم افزایی است

انتقال واحدهای ضایعاتی در همدان نیازمند هم افزایی است