مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-13سياسي

رونق تولید و ایجاد اشتغال؛ کلید قفل توسعه در بیجار


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تنها راه مقابله با مهاجرت معکوس و توسعه در بیجار را رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار دانست.

- علیرضا زندیان امروز(23 فروردین)در جلسه کارگروه اشتغال که در سالن جلسات فرمانداری بیجار و با حضور برخی مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی برگزار شد، تنها راه مقابله با مهاجرت معکوس را رونق تولید و ایجاد شغل دانست و گفت: با بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه ای که در همه بخش ها از جمله کشاورزی، صنعت، دامپروری، صنایع دستی، گردشگری و.

داریم می توانیم روند مهاجرت را معکوس کنیم.

وی در خطاب به مدیران شهرستانی اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سفر سال 88 که فرمودند در بیجار بمانید و بیجار را آباد کنید باید با پیشبرد فعالیت های اجرایی اجازه ندهیم که سرمایه و جمعیت از بیجار خارج شود و این امر جز با تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال و تولید ممکن نیست.

زندیان اشاره ای هم به اقدامات موثر چند ماه اخیر داشت و تصریح کرد: شبکه ریلی، تکمیل زنجیره فولاد (گنداله، کنسانتره و آهن اسفنجی)، فولاد یک میلیون تنی و تامین برق پایدار آن و احداث دو نیروگاه و امضای مشارکت نامه پتروشیمی همگی از جمله اقدامات موثر در توسعه بیجار و زیر ساخت های آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید و ایجاد اشتغال؛ کلید قفل توسعه در بیجار

رونق تولید و ایجاد اشتغال؛ کلید قفل توسعه در بیجار