مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 19:172022-04-13اقتصادي

راه اندازی پردیس فناوری مشترک با کشور آذربایجان


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با امکان سنجی شرایط در مناطق مرزی استان، سعی بر این است تا پردیس علم و فناوری مشترک با کشور آذربایجان را راه اندازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب ابراهیم پور عصر چهارشنبه در اولین نشست قرارگاه اقتصاد دانش بنیان در استانداری اردبیل اظهار کرد: با نامگذاری سال 1401 به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ما در پنج محور فعالیت ها را با هدف توسعه زیرساخت ها در زیست بوم دانش بنیان و فناورانه انجام دهیم.

وی از احداث پارک علم و فناوری در پنج هکتار زمین خبر داد و تصریح کرد: این فضا با تاکید استاندار اردبیل تا هفت هکتار توسعه خواهد یافت و سعی ما بر این است تا در کنار این مجموعه، کارخانه نوآوری را نیز در زمینی به مساحت 9 هزار و 500 متر مربع راه اندازی کنیم.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از پیگیری ها برای احداث برج فناوری در استان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: با واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور سعی بر این است تا به راه اندازی مجموعه های تحقیقاتی و تولیدی آنها کمک کنیم.

ابراهیم پور افزود: در کنار راه اندازی پارک علم و فناوری در مرکز استان، در سایر شهرستان ها نیز سعی بر این است تا مجموعه های فناور و دانش بنیان مورد حمایت قرار گیرد که در پارس آباد و گرمی زمینه کار آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پردیس فناوری مشترک با کشور آذربایجان

راه اندازی پردیس فناوری مشترک با کشور آذربایجان