مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 01:072022-04-13سياسي

اتاق خبر در اداره کل ارشاد خوزستان تشکیل می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اتاق خبر در اداره کل ارشاد خوزستان تشکیل می شود و همه مدیران موظف به حضور و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران برای مطالبات عمومی مردم هستند.

- ، حجت الاسلام رضا کلاه کج شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای آینده اتاق خبر در اداره کل ارشاد خوزستان تشکیل می شود و همه مدیران موظف به حضور و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران برای مطالبات عمومی مردم هستند.

وی افزود: در شورای هیئت دولت مصوب شده که سخنگوی هر اداره و سازمان مشخص باشد که اصحاب رسانه بدانند در هر سازمان یا شرکتی برای دریافت پاسخ سوالات خود با چه شخصی در ارتباط باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: خوزستان بعد تهران بیشترین تعداد رسانه های مکتوب، پایگاه های خبری و سایت های خبری دارد؛ نزدیک به 400 رسانه در خوزستان وجود دارد که یک ظرفیت فوق العاده برای استان است.

کلاه کج عنوان کرد: مجموعه خبری خوزستان از بالاترین درجه کیفیت برخوردار است و در برخی موارد از خیلی رسانه های مرکز بهتر و حرفه ای تر عمل می کنند.

وی خبر داد: بنا شده که رسانه های خوزستان کیفی تر شوند و ضمن ساماندهی از یارانه خودشان که در سراسر کشور پرداخت می شود نیز استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق خبر در اداره کل ارشاد خوزستان تشکیل می شود

اتاق خبر در اداره کل ارشاد خوزستان تشکیل می شود