مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-14اقتصادي

600 مددجوی بهزیستی شاغل شدند


سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به حمایت از کارفرمایان همکار بهزیستی گفت: 600 مددجوی بهزیستی شاغل به کار شدند.

- سلمان حسینی، سرپرست بهزیستی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ایجاد اشتغال برای 675 نفر از افراد زیرپوشش خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته نزدیک به 23 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش پرداخت شده است.

سرپرست بهزیستی استان زنجان بیان اینکه در سال گذشته 543 نفر از تسهیلات بند ب تبصره 16  بهره مند شده اند، افزود: 132 نفر نیز از طریق سایر منابع( c، گروه های همیار، مراکز غیر دولتی، پرداخت مشوق های بیمه ای، تسهیلات بلاعوض و غیره) تسهیلات قرض الحسنه را دریافت کردند که 202 نفر از این افراد ساکن روستا و 473 نفر نیز ساکن شهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: ترمیم حقوق، پرداخت سهم بیمه کارفرمایی و.

از  جمله حمایت های بهزیستی در ایجاد اشتغال پایدار مددجویان است و بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین جامعه هدف این اداره  انتخاب می کنند.

حسینی گفت: همچنین کارفرمایانی که نسبت به بکارگیری این افراد اقدام کرده و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت کنند، می توانند از مشوق بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 مددجوی بهزیستی شاغل شدند

600 مددجوی بهزیستی شاغل شدند