مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-14دانش

تفاهم دانشگاه های سلمان کازرون و علوم پزشکی شیراز


روسای دانشگاه های سلمان فارسی کازرون و علوم پزشکی شیراز، تفاهمنامه همکاری برای ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های علمی، امضا و مبادله کردند.

- رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در آیین امضاء این تفاهم نامه ضمن اشاره به بیانیه مأموریت این دانشگاه و سیاستگذاری های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای ارایه خدمات علمی مطلوب به جامعه، خاطرنشان کرد: در روند برنامه ریزی های دانشگاه سلمان فارسی کازرون تلاش کرده ایم تا ضمن احصاء مسائل مختلف جامعه، در فرایندی هم افزا بتوانیم با بهره گیری از توانمندی ها و بسترهای علمی مختلف، ظرفیت های مختلف این دانشگاه را برای کمک فعال کنیم.

به نقل از دانشگاه سلمان فارسی، غریب فاضل نیا، افزود: ظرفیت های علمی مناسب دانشگاه سلمان فارسی کازرون به ویژه در حوزه های علوم پایه و فنی مهندسی، می تواند در کنار ظرفیت های عملی مناسب دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گیرد و در مجموع علاوه بر آنکه فرصتی برای ارایه خدمات بهتر علمی به شهرستان کازرون و غرب استان فارس و بستری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و کمک به دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی فراهم کند.

سید وحید حسینی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز، فعالیت های مشترک 2 دانشگاه را مهم و اثرگذار ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم دانشگاه های سلمان کازرون و علوم پزشکی شیراز

تفاهم دانشگاه های سلمان کازرون و علوم پزشکی شیراز