مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-14ورزشي

آمادگی شهرفرودگاهی امام خمینی جهت ارائه خدمات به مسافران جام جهانی


رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این مجموعه جهت میزبانی مسافران و گردشگران جام جهانی قطر خبر داد.

- به نقل از شهر فرودگاهی امام خمینی، محمد مهدی کربلایی، رییس هیئت مدیره و مدیر عامل اظهار داشت با توجه به درپیش بودن مسابقات جام جهانی فوتبال در کشور قطر شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) بعنوان مهم ترین درگاه هوایی کشور آمادگی کامل پوشش پروازهای مسافری به کشور قطر را دارا است.

وی خاطر نشان کرد: نظر به اهمیت و جایگاه شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) و باتوجه به توافقات صورت پذیرفته در حوزه حمل و نقل هوایی فی مابین وزارت راه و شهرسازی ایران و قطر، انتظار می رود در طول ایام برگزاری مسابقات جام جهانی شاهد تردد تعداد قابل توجهی از مسافران در شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) باشیم.

مدیرعامل شهر فرودگاهی در ادامه افزود: از آنجایی که کسب رضایت مسافران بعنوان یکی از اهداف اصلی سیاست های کلی شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) است، اقدامات مورد نظر جهت سهولت تردد مسافران و توزیع پروازها در تمام ساعات شبانه روزبه منظور جلوگیری از ایستایی مسافران پیش بینی شده و امید است با تعامل هرچه بیشتر نهادها و ارگان های ذیربط و همچنین برنامه ریزی مناسب شرکت های هواپیمایی، نسبت به خلق تجربه خوش از سفر به جام جهانی فوتبال برای هموطنان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرفرودگاهی امام خمینی جهت ارائه خدمات به مسافران جام جهانی

آمادگی شهرفرودگاهی امام خمینی جهت ارائه خدمات به مسافران جام جهانی