مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-14سياسي

برخی سستی های مدیریتی در دولت انقلابی قابل پذیرش نیست


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر تلاش جدی تر مدیران شهرستان برای اجرایی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی، گفت: برخی سستی های مدیریتی در دولت انقلابی قابل پذیرش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی ورامین که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر پیگیری عملی شعار سال در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: امروز دشمن موریانه وار در صدد تضعیف ارزشهای انقلاب اسلامی است که با تلاش مسئولان و همراهی مردم عزیز خنثی خواهد شد.

محمودی بیان داشت: تمرکز بر تحقق شعار سال در حوزه تولید، دانش بنیان و اشتغال، تشکیل کارگروه ویژه توسط فرمانداری جهت پیگیری از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی با تاکید بر استمرار بازدید از مراکز تولیدی جهت تشویق تولید و رفع موانع عنوان داشت: اطلاع رسانی به افکار عمومی از آخرین وضعیت کارخانجات ورامین و معرفی تولیدات شهرستان نیز باید در دستور کار باشد.

امام جمعه موقت ورامین حضور جدی تر دستگاه های ذیربط جهت مبارزه با روزه خواری علنی و بدحجابی را مهم دانست و افزود: تلاش مسئولان جهت رعایت کامل شئونات دینی در ادارات و مراکز وابسته و تلاش بیشتر مدیران و کادر مدارس جهت مراقبت های پیرامونی مدارس و ممن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سستی های مدیریتی در دولت انقلابی قابل پذیرش نیست

برخی سستی های مدیریتی در دولت انقلابی قابل پذیرش نیست