مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-14سياسي

جذب اعتبارات در چهارمحال و بختیاری از 30 به 70 درصد رسیده است


با پیگیری های صورت گرفته جذب اعتبارات استان از 30 به 70 درصد رسیده است و مدیران نباید اجازه دهند ریالی از اعتبارات برگشت بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری های صورت گرفته جذب اعتبارات استان از 30 به 70 درصد رسیده است و مدیران نباید اجازه دهند ریالی از اعتبارات برگشت بخورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره پیگیری های مستمر در زمینه جذب اعتبارت استانی افزود: در لایحه بودجه 1401، درآمدهای مالیاتی استان 2  هزار و 500میلیارد تومان پیش بینی شده بود که با رایزنی های مکرر با کمیسیون تلفیق، این مبلغ به یک هزار و 500 میلیارد تومان کاهش یافت.

وی با اشاره به ظرفیت بالای سفر رییس جمهور به استان در زمینه تامین اعتبارات برای پروژه های زمین مانده تاکید کرد: همه مدیران باید برای جذب اعتبارات 1401 و سفر رییس جمهور به استان ظرفیت سازی کنند زیرا در غیر این صورت  اعتبارات برگشت می خورد.

افزایش 50 درصدی شرکت های دانش بنیان باید در دستور کار قرار بگیرد حیدری با اشاره به شعار سال و لزوم توجه بیشتر مدیران به تولید دانش بنیان گفت: تولیدات فناورانه بهره وری را افزایش داده و موجب صرفه جویی در منابع می شوند لذا افزایش 50 درصدی شرکت های دانش بنیان باید در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبارات در چهارمحال و بختیاری از 30 به 70 درصد رسیده است

جذب اعتبارات در چهارمحال و بختیاری از 30 به 70 درصد رسیده است