مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-14اقتصادي

شرکت های دانش بنیان تا 15 مورد ارتقا می یابند


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در استان از هفت مورد به 15 مورد در سطح استان اردبیل در سال جاری خبر داد.

- حبیب ابراهیم پور در اولین نشست قرارگاه اقتصاد دانش بنیان در اردبیل اظهار کرد: پنج محور کاری در تحقق شعار سال مد نظر است که در گام نخست توسعه زیرساخت ها برای زیست بوم دانش بنیان است که سعی می کنیم در کنار تکمیل کارخانه نوآوری، احداث پارک علم و فناوری را در پنج هکتار شاهد باشیم.

وی از پیگیری برای اخذ مجوز احداث برج فناوری با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه ما از ظرفیت واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان استفاده می کنیم و در کنار آن سعی خواهیم کرد تا کارگزاری شرکت های دانش بنیان را نیز در اردبیل راه اندازی کنیم.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: به تناسب توسعه مجموعه های فناور در مرکز استان، در شهرستان های دیگر نیز این فعالیت ها ادامه خواهد داشت که در پارس آباد، گرمی، مشگین شهر و خلخال سعی بر راه اندازی مجموعه های فناورانه در حوزه های کشاورزی، گردشگری سلامت و همچنین تولید محصولات متنوع باغی است.

ابراهیم پور از توسعه زیرساخت ها برای راه اندازی 2 پردیس فناورانه در استان خبر داد و افزود: اولین پردیس با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و در زمینی به مساحت پنج هکتار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان تا 15 مورد ارتقا می یابند

شرکت های دانش بنیان تا 15 مورد ارتقا می یابند