مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-14ورزشي

جوابیه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره یک خبر


پیرو انتشار مصاحبه ای در روز 22 فروردین با عنوان «ورزش جای تسویه حساب های شخصی نیست/ انتقاد پیشکسوت ورزشی استان از وضعیت ورزش خراسان رضوی» در خبرگزاری فارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پیرو انتشار مصاحبه ای در روز 22 فروردین با عنوان ورزش جای تسویه حساب های شخصی نیست/ انتقاد پیشکسوت ورزشی استان از وضعیت ورزش خراسان رضوی در خبرگزاری فارس، مجید نصرالله زاده سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با ارسال جوابیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

در این جوابیه ضمن پرسش از این که سند و دلیل این ادعای مطرح شده از سوی آقای قهرمانی چیست؟ آمده است: آیا منظور ایشان موضوع رد شدن شرایط احراز وی از سوی نهادهای نظارتی امنیتی برای ریاست هیئت است؟ اگر این ماجرا مطرح است که به هیچ عنوان به دوره سرپرست فعلی اداره کل ورزش و جوانان ارتباط ندارد و موضوع آن به دوره قبل مربوط است که آن هم توسط دستگاه های نظارتی و امنیتی به اداره ابلاغ شده بود و مدیران قبلی نیز موظف به تبعیت از آن بودند.

در بخش دیگری از این متن جوابیه خاطرنشان شده است: عده ای سعی دارند با سیاه نمایی، تمام مشکلات چند ساله گذشته را در این یک ماه خلاصه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره یک خبر

جوابیه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره یک خبر