مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-14اجتماعي

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم دانش آموزان دوره ابتدایی لرستان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش لرستان از ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم دانش آموزان دوره ابتدایی استان و برگزاری آزمون در این رابطه خبر داد.

- رقیه معتمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم دانش آموزان اظهار داشت: ما در ارزشیابی کیفی توصیفی، کار را به صورت فرآیندی انجام می دهیم، در این راستا معلم مستندات طی سال تحصیلی را شامل مشاهده، پرسش و پاسخ، پروژه، آزمون مداد و کاغذی، آزمون عملکردی و… جمع آوری می کند و بر اساس آن گزارش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموز را تکمیل و ارائه می کند.

وی بیان داشت: نکته ای که امسال برای ما مهم است، موضوع ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم است، با توجه به اینکه آموزش ها بیش از دو سال به علت کرونا غیر حضوری بوده و بر اساس مستنداتی که داریم، دانش آموزان در سراسر کشور و استان لرستان افت تحصیلی داشته اند، برای جبران بخشی از این افت تحصیلی، برنامه جبران و یادگیری کلاس های جبرانی را برای دانش آموزان در دستور کار قرار داده ایم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: علاوه بر این امر، خیلی برای ما مهم است که بدانیم دانش آموزان یاد گرفته اند و موضوع یادگیری تحقق پیدا کرده، نیاز است که ارزشیابی های پیشرفت تحصیلی را به نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم دانش آموزان دوره ابتدایی لرستان

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم دانش آموزان دوره ابتدایی لرستان