مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-14سياسي

بودجه سازمان بهزیستی در سال جاری برنامه محور خواهد بود


رییس سازمان بهزیستی کشور تشکیل دبیرخانه دائمی سیاست های کلی تأمین اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: بودجه سازمان بهزیستی در سال جاری برنامه محور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: این سیاست ها بر گرفته از شش اصل قانون اساسی است که اقتضائاتی را برای دستگاه ها و نهادها و مسئولین کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه هفت بند از سیاست های کلی سیاست های کلی تأمین اجتماعی مرتبط با سازمان بهزیستی و دو بند به صورت عام است، گفت: با توجه به ابلاغ این سیاست و قانون بالادستی به فضای تأثیر گذار تأمین اجتماعی کشور باید از فرصت بهره ببریم و البته باید با تمهیدات و ملاحظات خاص در سازمان بهزیستی به وظایف و تکلیف خود عمل کنیم.

قادری با تاکید بر اینکه بر اساس گفتگوهای کارشناسی صورت گرفته در سازمان بهزیستی، عناوین مطرح شده در دوره جدید بر گرفته از ارتباط با مردم یعنی استفاده از گروه های متخصص جهادی و جوانان انقلابی است، افزود: موضوع جانشین پروری و تکثیر افراد جوان انقلابی باید به طور مداوم در دستور کار باشد، و کادر سازی و کارسازی برای گام دوم انقلاب اسلامی صورت گیرد.

رییس سازمان بهزیستی کشور به ایجاد دبیرخانه، ستاد یا شورا برای دنبال سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تشریح کرد: کمیته ها و کارگروه های ذیل این مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سازمان بهزیستی در سال جاری برنامه محور خواهد بود

بودجه سازمان بهزیستی در سال جاری برنامه محور خواهد بود