مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-14سياسي

تأکید وزیر خارجه آفریقای جنوبی بر اهمیت روابط با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (پنجشنبه) با خانم نالدی پاندور وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در خصوص مهمترین مسائل دوجانبه، - وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان روابط با ایران را برای این کشور مهم خواند و ابراز امیدواری کرد که سفر آتی رییس جمهور ایران به پرتوریا باعث جهش در روابط دوجانبه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (پنجشنبه) با خانم نالدی پاندور وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در خصوص مهمترین مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی به صورت تلفنی گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اهمیت قاره آفریقا در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، بر عزم جدی دولت جدید ایران برای توسعه روابط با این قاره به ویژه با آفریقای جنوبی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان روابط دو کشور را در عرصه های مختلف خوب ارزیابی کرد و با اشاره به برگزاری موفق چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور از آمادگی کشورمان برای برگزاری پانزدهمین کمیسیون مشترک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: فرصت ها و ظرفیت های فراوانی در روابط دو کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر خارجه آفریقای جنوبی بر اهمیت روابط با ایران

تأکید وزیر خارجه آفریقای جنوبی بر اهمیت روابط با ایران