مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 21:222022-04-14اقتصادي

تولیدکنندگان برق در استان قزوین مورد حمایت قرار خواهند گرفت


استاندار قزوین با بیان اینکه تولید کنندگان برق در استان قزوین مورد حمایت قرار می گیرند گفت: گرفتن استان قزوین در یک مسیر بادی از نعمت های خدادادی به استان است.

- محمدمهدی اعلایی بعد ازظهر پنجشنبه با سفر به بخش طارم در حاشیه بازدید از نیروگاه بادی طارم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار گرفتن استان قزوین در یک مسیر بادی از نعمت های خدادادی به استان است و استفاده از این ظرفیت می تواند منجر به تولید برق شود.

وی افزود: منافع و مصالح مردم و دولت در این است که از انرژی های تجدید پذیر به جای انرژی های فسیلی استفاده شود و با تحقق این مهم ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، منجر به توسعه اقتصادی هم خواهد شد.

استاندار قزوین درباره آبرسانی اراضی قابل کشت بخش طارم گفت: زیتون طارم ظرفیت قابل توجهی در کشور است و بازار خوبی را در داخل و خارج از کشور دارد که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: تأمین آب و استفاده از طرح بازار آب جزو مهم ترین دستورکارهای استان است که منجر به توسعه اقتصادی استان و صرفه جویی در مصرف آب خواهد شد.

وی در خصوص حمایت از تولیدکنندگان برق اظهار داشت: هدف این است که یک امکان موازی برای تولیدکنندگان برق به وجود بیاید تا به صورت مستقیم برق را به مصرف کنندگان بفروشند که در صورت تحقق ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان برق در استان قزوین مورد حمایت قرار خواهند گرفت

تولیدکنندگان برق در استان قزوین مورد حمایت قرار خواهند گرفت