مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 22:022022-04-14ورزشي

جمشیدی: بازی را به مسائلی غیر از بسکتبال باختیم/ از شیمیدر بهتر بودیم


کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من فکر می کنم نتیجه نشان می دهد که تیم بهتری نسبت به شیمیدر بودیم و آن یک بازی هم به مسائلی غیر از بسکتبال باختیم.

- کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من فکر می کنم نتیجه نشان می دهد که تیم بهتری نسبت به شیمیدر بودیم و آن یک بازی هم به مسائلی غیر از بسکتبال باختیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جمشیدی کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس صعود این تیم به فینال لیگ برتر مردان توضیح داد: بازی های خیلی سختی مقابل شیمیدر قم داشتیم.

هر چهار بازی سخت بود، اما خوشبختانه کادرفنی ما در این دیدار با درایت بود و بازیکنان هم یک دل تلاش کردند تا با کسب سومین برد راهی فینال شویم.

او ادامه: این موفقیت حاصل تلاش بازیکنان و کادرفنی است و من فکر میکنم نتیجه 3 - 1 هم نشان دهنده آن است که تیم ما بهتر و منسجم تر بود و این موفقیت حق این هواداران است .

کاپیتان شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که پس از باخت در بازی سوم برای بازی چهارم چه تدابیری اندیشیدید؟ اظهار کرد: من فکر می کنم بازی قبل را هم به چیزهایی غیر از بسکتبال باختیم، اما نمی خواهم الان به این موضوعات ورود کنم و خوشبختانه با عملکرد خوبی در این بازی کار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمشیدی: بازی را به مسائلی غیر از بسکتبال باختیم/ از شیمیدر بهتر بودیم

جمشیدی: بازی را به مسائلی غیر از بسکتبال باختیم/ از شیمیدر بهتر بودیم