مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 00:022022-04-14اقتصادي

«تولید و اشتغال» مهاجرت معکوس در بیجار را رقم می زند


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی بالا رفتن سرانه تولید، رفع مشکلات کشاورزی، رفع بیکاری، مهاجرت معکوس، بالا رفتن تولید ناخالص ملی و بالا رفتن سرانه درآمد مردم را ملزم به ایجاد اشتغال و تولید دانست.

- علیرضا زندیان شامگاه روز پنجشنبه (24 فروردین) در جلسه شورای کشاورزی که در سالن جلسات مجتمع امیر نظام برگزار شد نامگذاری چند سال پیاپی با نام تولید و اشتغال و رفع موانع تولید از سوی مقام معظم رهبری را نشان از اهمیت بالای این موضوع قلمداد کرد.

وی تصریح کرد: کاهش 20 درصدی مالیات واحدهای تولیدی، معافیت مالیاتی پروژه های زود بازده در مناطق محروم، افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، تصویب احتساب تعرفه برای آب مصرفی گلخانه ها بخصوص در بخش کشاورزی، تصویب پذیرش چرای دام به عنوان وثیقه تسهیلات، بخشودگی مالیاتی کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و شفاف سازی درآمدهای اتاق بازرگانی از جمله مصوبات مجلس برای سال 1401 بود.

زندیان به پیش بینی بهره برداری 8 هزار هکتاری از زمین های کشاورزی اطراف سد تالوار و کاهش بهره برداری از آن به هزار هکتار نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به قرارگیری مخزن سد تالوار در بیجار شاهد بهره برداری استان های همسایه هستیم که امیدواریم با پیگیری های انجام شده و مستمر، ما هم مجوز بهره برداری در بخش کشاورزی را دریافت کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تولید و اشتغال» مهاجرت معکوس در بیجار را رقم می زند

«تولید و اشتغال» مهاجرت معکوس در بیجار را رقم می زند