مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-15سياسي

برتری حوزه شهدای بسیج دانش آموزی دیشموک در میان 17 حوزه


حوزه شهدای بسیج دانش آموزی دیشموک در میان 17 حوزه دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد مقام برتر را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، سیدحمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جلسه تکریم و معارفه فرمانده حوزه های مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم است اظهار کرد: بسیج در همه عرصه ها و در هر جایی  که انقلاب و مردم نیازمند خدمات رسانی باشند حضور پیدا می کند.

وی گفت: بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی و عمرانی در همه نقاط ایران اسلامی خدمات دهی به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

محقق زاده عنوان کرد: از آن جایی که خدمات حوزه های مقاومت محلات برادران و خواهران و دانش آموزی در دیشموک مشغول به فعالیت است که حوزه شهدای دانش آموزی در بین 17 حوزه دانش آموزی در سراسر استان جزء حوزه های برتر بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به ضرورت انجام وظیفه به مردم گفت: فرماندهان حوزه های مقاومت و شورای حوزه در بخش دیشموک از بطن مردم بوده و نیازمند همکاری مردم و ادارات است.

وی خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی سبب پیشرفت نظام اسلامی که اولویت فرمانده جدید حوزه های مقاومت محلات ارتباط مستمر با مردم و جذب حداکثری جوانان به سپاه و بسیج باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری حوزه شهدای بسیج دانش آموزی دیشموک در میان 17 حوزه

برتری حوزه شهدای بسیج دانش آموزی دیشموک در میان 17 حوزه