مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-15سياسي

افطاری ها و ریخت وپاش های نامشروع مناسب نیست/خدا ترس باشید


امام جمعه اصفهان با اشاره به افطاری های میلیاردی در اصفهان گفت: افراط گری ها و اصراف ها که گاهی از بیت المال است را به کی بگوییم؟ اگر کسی شما را توبیخ نمی کند از خدا بترسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه نجات مردم از فقر کار بسیار بزرگی است، اظهار داشت: این روزها این امر بسیار مهم است و همه مسلمانان باید به این امر توجه داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه این روزها می شنویم در اصفهان برخی افطاری میلیاردی می دهند و اگر با شنیدن این خبر از غصه بمیریم حقمان است، شما شیعه علی هستید؟ دروغ می گویید، افراطی گری ها و اصراف ها گاهی از بیت المال، ساختار شکنی هاو حرمت شکنی ها را به کی باید بگوییم، از خدا بترسید اگر کسی شما را توبیخ نمی کند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به برنامه یک شهر ضیافت که در راستای آزادی زندانیان هر روز عصر پخش می شود، ادامه داد: زندانیان زیاد بی گناهی با بدهی های ناچیز در زندان بسر می برند، برخی از آنها گاهی دو سال در زندان بوده اند و توصیه من این است که تا جایی که می توانید به نیازمندان کمک کنید.

وی افزود: دختران نیازمند جهیزیه، جوانان بیکاری و مستاجرانی که پول رهن ندارند و دیگر نیازمندان باید مورد توجه اغنیاء باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افطاری ها و ریخت وپاش های نامشروع مناسب نیست/خدا ترس باشید

افطاری ها و ریخت وپاش های نامشروع مناسب نیست/خدا ترس باشید