مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-15سياسي

بسیاری از روستاهای ایلام مشکل آب شرب دارند/ رسیدن ریل قطار به ایلام سرعت بگیرد


نیازمند تلاش بیشتر و  جهادی برای جذب اعتبارات برای تکمیل و بهره برداری از راه آهن در استان هستیم تا منجر به انتقال سریع تر زوار اربعین و صادرات کالا به عراق شود.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: نیازمند تلاش بیشتر و  جهادی برای جذب اعتبارات برای تکمیل و بهره برداری از راه آهن در استان هستیم تا منجر به انتقال سریع تر زوار اربعین و صادرات کالا به عراق شود.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اهمیت جهاد تبیین ، اظهار کرد: جهاد تبیین فریضه ای قطعی و فوری است و همه افراد باید نسبت به تحریف دشمن ساکت نباشند و با عمل به جهاد تبیین به عنوان یک واجب فوری جلوی حربه دشمن بایستند.

وی با بیان اینکه دشمن بسیاری از مرزهای عقاید را فتح کرده و باید از این عقاید و افکار اسلامی و در مقابل هجوم دشمن دفاع کنیم، گفت: باید در جهاد تبیین به تکلیف مشخص شده خود به درستی عمل کنیم و توفیق جهاد در این مسیر را کسب کنیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به پیروزی های ایران اسلامی در مقابل دشمن تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکایی ها اقرار کردند که در برابر جمهوری اسلامی شکست مفتضحانه ای خورد و باید این مطلب در ورودی همه شهرها نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از روستاهای ایلام مشکل آب شرب دارند/ رسیدن ریل قطار به ایلام سرعت بگیرد

بسیاری از روستاهای ایلام مشکل آب شرب دارند/ رسیدن ریل قطار به ایلام سرعت بگیرد