مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 19:022022-04-15سياسي

انتقاد شدید امام جمعه بیرم از اداره کل راه و شهرسازی لارستان


امام جمعه بیرم در انتقاد به اداره راه و شهرسازی لارستان گفت: تا کی باید شاهد از بین رفتن جوانانمان در جاده تل تله های بیرم باشیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرم، امام جمعه بیرم خطاب به اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: مردم بیرم تا کی بایستی شاهد از بین رفتن جوانان و نوجوانان شان در جاده تل تله های و جاده ورودی این بخش باشند، ما چقدر باید تاوان بدقولی پیمانکاران را بدهیم که پای کار نمی آیند.

حجت الاسلام حسین زاده افزود: انتظار ما و مردم نجیب بخش بیرم از اداره کل راه این است که توجه ویژه ای به این پروژه شود و این مسیر بسیار ناچیز را به سرانجام برساند.

وی در ادامه گفت: محور کمال آباد به لارستان که پیمانکارانش مشخص شده بود و کد پروژه نیز خورده بود ولی متاسفانه این جاده مورد بی توجهی و بی مهری اداره راه قرار گرفته است.

خطیب جمعه بیرم گفت: این مسیر هیچگونه روشنایی ای ندارد، خطرآفرین می باشد و ما شاهد تصادف هایی مختلفی در این جاده بودیم و هستیم.

نماینده ولی فقیه در بیرم در پایان افزود: چقدر جوانان ما باید از بین بروند تا مسئولین کاری انجام دهند؟ از مسئولان می خواهیم نگاه ویژه ای به این دو پروژه ( تل تله های بیرم و محور لاورستان تا کمال آباد ) داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید امام جمعه بیرم از اداره کل راه و شهرسازی لارستان

انتقاد شدید امام جمعه بیرم از اداره کل راه و شهرسازی لارستان