مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 21:422022-04-15سياسي

هشتمین هفته هنر انقلاب پایان یافت/ وظیفه سنگین روایت درست انقلاب


حجت الاسلام قمی در اختتامیه هفته هنر انقلاب بیان کرد از برکت های برگزاری معرفی چهره های هنر انقلاب اسلامی این بود که چهره آرمانی هنرمند مکتبی انقلابی برای ما تجسم یافت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه ما را از این محافل محروم کرده بود، تصمیم گرفتیم از روز یکشنبه تا جمعه هر شب را اختصاص به یک الی دو رشته هنری بدهیم و از هنرمندان و چهره های برجسته تقدیر کنیم که این اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: امسال نیز به سنت هر ساله چهره هنر انقلاب را معرفی خواهیم کرد و امیدواریم سالی پربرکت و توفیق باشد و انشاالله سال خوب پیش روی همه هنرمندان باشد و ما نیز تکالیف مان را به سرانجام برسانیم.

در ادامه گروه هم آوایی پیامبر اعظم برنامه اجرا کردند که در واقع با اجرای قطعه در شمار زندگان از این پروژه گروه رونمایی به عمل آمد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه مراسم ضمن تبریک ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: یاد و خاطره سید شهدای اهل قلم سیدمرتضی آوینی را گرامی می دارم.

ما از روزهای اول انقلاب که حوزه هنری برای پاسداشت فرهنگ و هنر تأسیس شد، وقتی به کارنامه این حوزه پرتلاش نگاه می کنیم آکنده از زنان و مردانی است که کوشش بسیار کردند و امروز نظام اسلامی ما شاهد میراث ارزشمندی است و اگر نقدی هم است، قطعاً شامل نفی تلاش های عزیزان نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین هفته هنر انقلاب پایان یافت/ وظیفه سنگین روایت درست انقلاب

هشتمین هفته هنر انقلاب پایان یافت/ وظیفه سنگین روایت درست انقلاب