مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 22:322022-04-15ورزشي

مسابقات تنیس جام رمضان اردبیل به کار خود پایان داد


مسابقات کاپ قهرمانی استان در قالب جام رمضان با شرکت 16 تنیسور برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عباس بدخشانی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین دوره مسابقات تنیس جام رمضان استان اردبیل ویژه آقایان به میزبانی مرکز استان، با شرکت 16 تنیسور در بخش انفرادی برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در فینال این دوره مسابقات، حامدحسین زاده با برتری در مقابل مهدی ولی زاده   قهرمانی اولین جام رمضان تنیس استان اردبیل را کسب کرد.

رییس هیات تنیس استان اردبیل تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این دور از مسابقات، شناسایی استعدادهای برتر تنیس آقایان در استان اردبیل بود تا تیم منتخب تنیس استان اردبیل تشکیل و به مسابقات کشوری اعزام شوند.

بدخشانی ادامه داد: در هفته های پایانی سال گذشته، مسابقات قهرمانی تنیس بانوان استان اردبیل برگزار شده و تیم منتخب تنیس استان اردبیل جهت اعزام به مسابقات کشوری تشکیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت ویژه استعدادیابی گفت: برنامه ریزی های لازم جهت استعدادیابی تنیس استان اردبیل از مدارس آغاز شده است و امیدواریم با توجه ویژه به پرورش استعدادها، تنیس استان اردبیل در آینده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تنیس جام رمضان اردبیل به کار خود پایان داد

مسابقات تنیس جام رمضان اردبیل به کار خود پایان داد