مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-15ورزشي

آلومینیوم سازان در انتظار تصویب حضور 30 درصدی تماشاگران در ورزشگاه


مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی از آمادگی جهت برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در اراک خبر داد و گفت: ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران در این بازی و ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک 30 درصد است که باید به تصویب شورای تامین اراک نیز برسد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی از آمادگی جهت برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در اراک خبر داد و گفت: ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران در این بازی و ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک 30 درصد است که باید به تصویب شورای تامین اراک نیز برسد.

عابد حقدادی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این بازی اندیشیده شده است، افزود: اصلاحات مورد نیاز در آبخوری ها، سرویس های بهداشتی، دوربین های مدار بسته، نور محوطه و پارکینگ ها و نور داخل استادیوم امام خمینی (ره) اراک صورت گرفته و رفع ایرادات انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران در این بازی و ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک 30 درصد است، که با توجه به نشست های برگزار شده و نظر مساعد کمیته امنیت ورزش استان مرکزی، پس از تصویب در شورای تامین شهرستان اراک، باشگاه آلومینیوم مکلف است نسبت به فروش بلیت ها با سقف تعیین شده و ظرفیتی که سازمان لیگ اعلام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلومینیوم سازان در انتظار تصویب حضور 30 درصدی تماشاگران در ورزشگاه

آلومینیوم سازان در انتظار تصویب حضور 30 درصدی تماشاگران در ورزشگاه